Sunny Sunday!

Så himla skönt vänder det har varit idag. :)  Var ute och gick en timma. sååå skönt.. Så nu har jag ätit god mat som min tvilling lagade och till efterrätt så blev det avokado glass. Tro det eller ej men det smakade toppen! Låter lite halvdant men som sagt, det var gott!:) Vi (familjen Jonsson) har börjat med att en familjemedlem har hand om maten en söndag var femte vecka. Förrförra Söndagen va min tur o senaste var Lindas o idag Sandras. Undra vad det blir nästa helg när mami o dadi har hand om de:P Hoppas på något gott, GI kanske? Iaf så blir det Gi nästa gång jag ska laga. Ha en fortsatt trevlig Söndag för nu ska jag ta mig en lång dusch+inpackning o Andra avenyn!!!! :D PUSS


Kommentarer
Postat av: Liinda

Oh Yess, Andra Avenyn alltid! ;D

2008-03-02 @ 20:35:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0