What the fuck?

Jag är frustrerad! Blogg krånglar hela tiden och jag har problem med att logga in!!!!! Störande, men nu är jag inne i alla fall.

Så ett helt lov har alltså gått nu då och kvar står sommarlovet! Kan ni fatta? Tiden bara rusar iväg och inatt ställer man om klockorna till sommartid:D Den är verkligen på väg! Känns så skönt nu, uppförsbacken börjar härda ut och målet är inom synhåll. Sommaren 2008. Hoppas på en bättre sommar, mer sol mer bad. Sommaren som har varit var ju värdelös. Klimatförändringar här kommer vi! Sommaren 2006 var underbar på alla vis. Men inga detaljer, de får förbli bilderna i mitt huvud. Well well.. Har spenderat mycket tid till pluggande. Eller plugga och plugga, läsa ut boken. Nu är det bara 30sidor kvar men dem får jag kör genom ikväll, orkar inte mer läsande nu. Känner mig fan fyrkantig i hela huvudet.
Måste få klart dedära jävla dikthäftet med och analysen av en låt. Kanske ska ta det nu? Sitter ju ändå och lyssnar på svensk musik.. Men Lars Winnerbäck är inte sååå lätt att göra en analys på för han är ju fan djupare än den djupaste oscean.. Nä, plugggggg!! Först ett avsnitt av The hills;)
pussiluss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0