wiwa

Gud vad skönt med lov men jag känner att jag inte riktgit förtjänar det:P Struntade i att plugga till engelskan o dataprovet idag, men det gick hyfsat bra fast svenskan som skulle vara inlämnad idag har jag inte ens börjat med. Vi har jobbat med det i hela fyra veckro och vad har jag gjort på lektionerna egentligen? eller rättare sagt VAR var jag på lektionerna, kanske närvarande men mina tankar var långt långt borta, som vanligt. Eller kanske var min hjärna i dvala för det brukar ju inträffa att jag somnar på lektionerna. Minre bra men de är ju jag.
Min kära vän Karin ska på skidresa med sin pojk på lördag och hon var nervös stackarn. Haha, sött!:) Det löser sig säkert och hon komemr väl antagligen se ut som en neger när hon kommer hem från Norge. Jag får sola ikapp henne här hemma i mitt osunda solarie;) Well well.. Ska förmodligen och festa med Isabelle på lovet med, ska bli riktgit kul. Andervang och Malin skulle tydligen med till vänersborg så då blir det nog ännu roligare:)
Fick kläderna jag skickade efter igår, tröjan va snygg osatt som den skulle men shortsen? Ha ha, vafan tänkte jag på? Skulle jag köpa shorts till en 9åring eller kanske en anorektisktflykting från afrika.. Kanske, men dom får jag allt byta. Vill så gärna hadom så jag får skicka efter ett par till i min storlek. Min favorit jeans gick också sänder i veckan, suck! Måste införskaffa ett par nya snrast! Har redan hittat ett par jag vill ha men plånboken vill inte ge med sig så jag får se när det blir, kanske kan fjäska med min extremt ekonomiska mamma. Men det skulle nog mer förvåna mig om hon sa ja. En påskpresent kanske? Nej, för den har ju jag redan fått:P En buss biljett till arvika, o den va ju inte gratis den heller så den får duga.
Film ikväll och kanske utgång imorgon? Well, We'll see. Walla bitches!

Kommentarer
Postat av: karran

det är du som är söt, erika!
hör av mig när jag kommit hem :)

2008-03-21 @ 15:19:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0