Gutterii

Härlig dag, solig dag. Jag, Karran, Robert och Andres(en stund) har virrat runt i skogen sen klockan 12 och ca 1 timme och 20 minuter framåt. Ganska kul ändå, för Andreas har sån kass humor så jag måste bara skratta åt alla dåliga skämt han drar, HA! Saken va bara den att iprincip alla andra grupper sprang runt orienteringens alla stationer men ändå låg vi framför dem hela tiden(vi gick), lite lustigt. Kändes rätt okej, efter min insats idag som guid. Enligt Andreas. Jag var väl den som kunde läsa kartan någerlunda bra så det fick bli min uppgift. Well well, jag och Karran cyklade in till stan och min rumpa värken nu! Hård sadel, de är bara förnamnet. Nu ska jag slänga mig på en filt ute igen, sen joggingtur och inpacking! good! 
Glass med Isabelle imorgon med! Längtar! Mvh. Erika
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0