Helt rätt

Satt nere på Strandgatan och fikade med Jimmy förut och det var jätte mysigt. Syndade med en stor kanel bulle och coca cola:) Muma! Sen kom Robert och Jessica vandrande längs Strandgatan och skulle också fika där så vi satte oss ihop och fikade. Mysigt som attans och vi skrattade och hade allmänt trevligt. Robert och Jessica fick raggat upp några nya läsare till sin så omtalade blogg. Kuligt. Men nu är jag hemma igen, ska städa mitt rum som ser ut som hej-kom-och-hjälp-mig ungefär. Nån som vill hjälpa mig kanske? Min rediga syster (som jag också designade bloggen till idag) har städat typ hela dagen, skit duktig. Aja, nu ska jag brassa på Winnerbäcks alla album och dansa runt på mitt rum, städandes och på ruskigt bra humör! puss


Kommentarer
Postat av: Mr&Mrs

det var skitskoj att fika med er och till alla som vill se bild från fikastunden kan kolla in min blogg.

www.MrMrs.blogg.se

2008-05-02 @ 23:33:45
URL: http://mrmrs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0