Morsdag

Söndagen den 25 Maj d.v.s. Morsdag! Grattis mormor, farmor, mamma och c:o. Middag hos farmor om en timma då! Orkar inte klä på mig något särskillt så det får bli min blå/vit randiga tröja och mina vita shirts.
Annis fest igår blev förövrigt väldigt lyckad. Många människor och inte bara trollhättebor o det var ju trevligt!:) Jag och jocky skötte musiken under kvällen. Eller rättare sagt Jocky gjorde det, han visste ju hur maskineriet fungerade, jag satt bara där som moralisktstöd till Jocky och som vimmelfotograf, önskade lite låtar m.m.. Jag hade ju inga direkta planer på att dricka så jag satt där och smuttade på mina 2.25. Men det gjorde inte särskillt mycket. Hade kul i alla fall. Bilder kommer senare, puss.

- Ingen Andra avenyn ikväll!! Hur ska detta gå? Andra avenyn varje söndag från oktober..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0