All this stuff is making me old.

Utvecklingssamtalet idag gick bra, dock väldigt långt:P satt i en timma och pratade med min mentor om det mesta inom skolområdena. lärare, lektioner osv. Individuella val. Men men, nu va de över. Idrotten gick segt och jag tror även jag är påväg in i dendär höst-depritionen nu. Men inte som tidigare... På ett positivt sätt liksom. Vad de nu är som är så positivt med de?:P Men jag gillar mörkret, så mysigt plus att regnet får mitt sinne att känna  välbehag. Men nu vill jag faktiskt ha snö!:) Snö, snö, snö. Nån mer än ja som tycker så? Mina skor är ju väldigt praktiska, så nu finns de inga Om eller Men för snön att inte smyga sig fram. Rättare sagt, falla. Halleluja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0