Första advent

Okej.. så nu är det alltså första advent. Tiden går fruktanvärt fort, måste jag säga. Känns som de va förrförra veckan som vi satt där i aulan, första skoldagen i tvåan. Fast det är ju mysigt. Det innebär tre saker: tre veckor kvar till terminens slut(underbara jullov), tre veckor kvar tills Amanda kommer hem och FYRA veckor kvar till JULAFTON. Love! Känns ju underbart! Sen efter julen har man ju ett underbart nyår att se fram emot. Lägga de gamla året bakomsig(jävligt skönt), nya året framför sig, hela 365dagar. Sounds good. Leva i nuet och blicka framåt, de är mitt nya mål, kanske mer mitt nyårslöfte? Äsh, vilket som. Nu ska jag avnjuta första advent genom en mysig frukost men gröt(såklart), apelsin och så te:) Får plocka fram lite julpynt senare, om jag hinner... Har närmligen en rad olika ting som jag måste få gjort idag. så,
over and out/ erika.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0