Tyskarnas land

Då va de dags att skriva lite kanske. Orkar dock inte sätta upp några bilder just nu, kommer kanske inga heller för jag tog inte många och dom jag tog blev inte bra alls.. I alla fall:  Tyskland var bra. Festa, skoja och flumma som väntat. Min tå blev bra efter ett dopp i poolen, rena mirakel vattnet! dock inte lika mirakel-snälla tyskar. fyfan säger jag! Har nog Aldrig, notera Aldrig, träffat så otrevliga människor. Ställde mig nog frågan minst två gånger per dag "vad fan är erat problem" men som tur var träffade vi ett gäng fotbollskillar från Danmark, bland andra "jalmar"(en favorit i repris) min o Julias favorit höhö;),  som var mycket trevligare. En grötig engelska och lite pölsa, nä skoja, med leendeläppar festade vi oss genom nätterna. Lite sömn, men vafan gör de nån gång om året? inte mig nåt iaf. Men tyvärr har jag åkt på världens förkylnings nu:( Halsont, huvudvärk, liksom tät i hela huvudet och så näsan. well well... Fick reda på Affish tävlingen idag med. Grattis Robert till vinsten!
hej så länge

Kommentarer
Postat av: Amanda

Mm, jätte grattis...!

2008-11-04 @ 11:55:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0