weekend

Då var ännu en helg förbi. Tiden går fort när man har kul(?). Idag får bli en riktig söndag; plugg, plugg(fota), städa, tvätta och som belöning av allt dedär ska jag göra en inpackning på mitt stackars burr och kolla på Andra avenyn. Ser ut att bli en bra Söndag, även om himlen inte är klarblå här i Trollis längre.


Nä, nu vill jag faktiskt ha snö! Det snöar i stockholm just nu. Lite sådär halvt fuskigt tycker jag. Men men, jag är ju inte den allsmäktige så jag kan ju tyvärr inte göra någonting åt dedär med snö. Julen är på ingång och jag har inga som helst julkänslor. Men jag vet i alla fall vad jag ska ordna till mandis i julklapp:). Sen är det nyår med, nytt år - nya tiden. Nytt liv kanske? Vad vet jag, lägga de gamla bakom sig, leva i nuet och blocka framåt typ. Kommer nog bli ett bra år dedär 2009. Känns så i alla fall. Mycke som ska göras o mycke man ser framemot. Tex. Egypten, de ska bli både skönt och spännande. Jag ska va neger när jag kommer hem! De är ett som är säkert;)  Sen ser jag ju också fram emot körkortet och 18 års dagen. Mycket trevligt. Och så har jag och amanda, mest bara nämnt/små pratat om att åka utomlands nästa sommar. De vore också väldigt kul, annar har jag små planer på att åka till Roskilde. Men men, fårväl se. Sen längtar jag till september, faktiskt. Nä, om man ska fortsätta med svenskan då! Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0