what was her name again?

Det är frukatsnvärt omoget att skriva ett inlägg angående vår personliga konflikt offentligt på en blogg som hela världen kan läsa! Till råga på det verkar du inte ens ha en aning om vad du skriver eller varför du skriver det. Du drar upp grejer som inte har med saken att göra, du skriver till mig och vågar inte ens nämna mitt namn. Du påstår att jag är skratt-retande, men vem är det egentligen som är skratt retande? Vill du mig någonting, Julia, kan du komma och ta det med mig, face to face, eller åtminstone nämna mitt namn istället för att skriva ett indriekt inlägg riktat till mig. Är du bara feg, eller vågar du inte stå för vad du säger?
MVH. den du skriver om i inlägget ' så orginellt'.

PS. Dessutom använder du ordet 'originellt' i helt fel sammanhang! Lär dig orden innan du använder dom för en mening låter inte bättre för att du använder akademisk svenska om sammahanget inte är de rätta.DS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0