död

Fredrik körde hårt med mig idag och jag kommer inte kunna komma upp ur sängen imorgon! Mina armar speciellt, dom är döda! bokstavligen! Men det är sköööönt:) Börjar bli tveksam nu vart jag ska gå för det var verkligen jätte bra på det gymmet fredrik går på. Men å andra sidan får man ju pass med i det andra koret (på sportlife) för samma pris. Sen har jag ju lovat Julia att börja med  och fredriknr2.  vi som också skulle träna ihop:P Gahh! lovar för mkt just nu kanske(?!). Men jag får se hur de blir. Sportlife känns mer som nån uppvisning, eller vad man ska kalla de. Medan de här gymmet va verkligen bara träna på listan och det kändes skit skönt. Inte mycke folk heller så då får man ju ingen press på sig att man måste va extra duktig eller att man måte stressa igenom alla moment för att inte någon/några ska behöva vänta på en. Får prata med Julia om hon kanske skulle kunna tänka sig sälja sitt kort och börja på de andra kanske, de ligger ju mycke(!) närmare än sportlife med. Inte alls långt att gå! Men först ska jag kika med sportlife vad dom tar för en testträning en får jag se hur det blir. puss/erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0