gestikulera

Pannkakor och en twix var väl ingen bra start på sitt "nya-nyttiga-jag":P. Skulle ut och springa ikväll med men jag beslöt mig för en promenad istället. Så jag hörde av mig till Claudia som var pigg på att hänga på:) En långpromand tycker jag! Får köra lite styrka hemma ikväll också. Nåja, nog om det! Ska ringa Amanda här nu! Hon får hjälpa mig med min engelska. Apropå engelska! Jag är såå jäävla trött på min eneglskalärare/mentor. Hon tror verkligen att jag är usel i alla ämnen så hon ska hela tiden springa fram och hjälpa mig(?!) även om jag inte(!!!) behöver någon hjälp eller ens har ropat efter henne. Blir så trött på de. Och hennes gestikulerande gör mig bokstavligen galen! Ja ja, vissa människor fungerar bara inte ihop! over

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0