Bitter

Historia provet gick inte bra alls.. Men det är ju heller inte konstigt med tanke på att jag inte öppnade böckerna någon gång igår utan gick ut på en promenad med Anni istället.. Vi fikade på Mejeriet också, till lite över tio. Jag får helt enkelt skylla mig själv. Som man bäddar får man ligga. Anyway, har i alla fall lovat mig själv att göra engelskan idag och instuderings frågorna till historian imorgon. Har en såndär hemsk håltimma imorgon med, apropå ingenting. Som förra fredagen, en lektion vid åtta sen börjar nästa halv ett.. Ska hem till Julia tror jag bestämt. stackaren har åkt på halsfluss. Hoppas hon smittar mig (hur nu det skulle gå till) så slipper jag skolan. Det kan liksom bryta ut efter helgen, det vore perfa! Men men.. Skönt med Fredag i alla fall


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0