.. det är när någon dör som en annan överlever




Klockan närmar sig tolv. Börjar bli lite tyngre i ögonen än tidigare. Ovädret förut var ju såå mysigt:) satt med tända ljus, te och kikade på Bridger Jones dagbok. Den är så kul och så bra:P.. Sen dedära pluggandet som jag lovade migsjälv har ju inte blivigt av.. Suck! Att man ska vara så himla lat!? Grafen idag kännes väldigt flummig och jag trodde jag hade några bra idéer men dom känns rätt kassa nu när  jag väl tänkte efter.. Får tänka "out side the box", som Morgan brukar säga. Har ju hård konkurens nu;) Robert den allsmäktige, höhö;) natti

Kommentarer
Postat av: Robert Nehmé

Hahahaha vilket smeknamn. Robert den allmäktige.

2008-09-09 @ 10:50:17
URL: http://www.MrMrs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0