eeh

Sitter här och lyssnar på bra musik medans jag väntar på mamma som ska köra mig till Överby, vi ska köpa jackan jag kikat in :) Längtar! Sen måste jag verkligen sätta mig framför Historia böckerna och RÅ-plugga! Prov imorgon. Förväntar mig inget annat än en rörig blandning av frågor som inte ens handlar om de kaptlena vi hade. Senil, flummig och odräglig.. Orkar inte prov! Men å andra sidan gör jag aldrig det.. Känner mig lat och oansavarstagande för tillfället. Tänker lite på Amanda hur hon har det fär uppe i Sandviken, saknar henne enormt mycke. och så tänker jag på Viktoria som är ända borta i USA och glider.. Eller snarare pluggar. Undrar hur engelskan går och hur det går med vännerna. Men de går nog, kikade runt på Facebook där hon lagt upp nya bilder på sig själv och vänner. Väldigt kul. Saknar henne, även om vi inte hängde ihop så mycke när hon bodde här. Men dendär sista helgen, när vi överrskade henne med tända ljus, filt, hemma bakad paj och presenter. En mysigt avslut av sin tid här i sverige (under en tid i alla fall). Hon fyllde ju år med. Well well, från det ena till det andra till ingenting alls. Ska kila nu! pusssie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0