Festis

Gårdagen var lite halvt impulsiv. Det började hemma hos Julia. Vi satt som vanligt med vårat vin, smuttade och pratade. Sen brassade vi på bra och hög musik. Dansade och skojade oss, men fan va kul det var! Vi stod och tönt dansade och tog kort på varandra. (vad fula vi va). Ha ha! Mycke skratt för att sedan bege sig mot Sylte där festen väntade. Ungefär vid torget ringer Klaudia och frågar om vi ville komma på fest med dom istället, så vi gick dit. Mycke folk och en stackars hund i all folkmassa. Runt ett åkte jag och Julia till Sylte i alla fall för att kika läget, men det var en besvikelse, som alltid(?). Eftersom jag inte ätit mer än frukost började jag bli sådär jobbigt trött, så när vi satt i taxin så somnade jag nästan ett ex antal gånger. Väl hemma somnade jag ungefår där jag stod. Hade också tydligen pratat med julia eller va de nu va och gett henne mina smycken, men det hade jag inte ett minne av när jag vaknade dagen därpå. Som tur är får jag inte ofta baksmälla, och om Om inträffar är det en mild baksmälla. Jag bar turen med mig idag med och fick bara lite huvudvärk. Lyckad kväll. Over and out, erika.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0