I största allmänhet

Skolan är inte min grej, verkligen inte. MEN psykologi verkar fruktansvårt intressant och kul, faktiskt! Men första lektionen med Naturkunspa B kunde jag verkligen inte förstå hur jag valde det helt frivilligt, men efteråt kom det fram att det var tvunget för att kunna komma in på de flesta högskolorna, så där hade jag anledningen till varför jag valde det. Jag menar, atomer, föreningar och molekyler är INTE min grej... Undrar hur Amanda har det borta i Spanien?! å förövrigt längtar jag till helgen då Jenny Ström kommer till Trollhättan! Min gamla "bästis". Saknar henne som fan nu och jag kan knappt bärga mig till helgen:) Lördagen är hon bokad med mig! och natten. moaha. Har många minnen med den fisen.. haha!

Körskolan sen hem till min favorit Julia :) puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0