öken

Sitter och lyssnar på musik för ovanlighetensskull.. eller kanske inte. Har väldigt tråkigt! Julia är sjuk, Amanda är i skolan så hon svarar inte om jag ringer, Caroline är med i skolan, Sandra me.. Urk! Är så trött på våran engelska lärare, till råga på det är människan min mentor också!! (bara för jag hamnade precis på bokstaven i klasslistan till att få Morgan som mentor).. blablabla, svenska läraren suger verkligen hårt(!) där med historialäraren med.. Gammal och senil, stammar och upprepar sista ordet i en mening fem gånger efter att han sagt det, smaskar/muttrar/mummlar, avbryter sig själv så han kommer av sig. alltmänt kass.. Undrar om det bara är jag som inte fattar någonting på hans lektioner.. Sen har har fula skor konstaterade Robert och Isabelle idag - faktiskt. Haha, han har fan Mc' Donalds-skor utan ett M:P haha.. en decimeter tjock sula.. Nåja, slut på skitsnacket. So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0