Robert den allsmäktige

Haha, efter att jag under en nu längre tid (4dagar) varit väldigt pervers och pratat snusk i skolan släppte Robert loss på historia lektionen, målade massa snusk på papper, som vi bokstavligen GAP-skrattade åt. Han hängde sedan upp pappret i korridoren där det hängde så fint så! Efter det skulle vi fika, jag Robert och Andervang men det blev dock inte så. Jag och Robert tog oss en vända på stan istället. Shoppade lite p-piller och godis. Väldigt behövande;). så nu sitter jag vid datorn och tråkar, ska väl se över proven som komma skall, inte mindre än nästa vecka. Urk! orkar inte prov, redan. Suck! inte myket att göra, bita ihop och plugga...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0