todays

Karin var en riktig skojare idag och själv ramlade jag in i busskarna vid matsalen. Haha, fan vad klantig jag är. Pladask på rygg och kvistar och löv i hela håret. Well done!.. Eller kanske inte:P I morses var det i alla fall väldigt kallt, bara 2grader. Men jag beslöt mig att ha på mig skinnjackan ändå, med tanke på att det fortfarande är September. en dag till;P Men men, det kändes i alla fall lite väl tidigt för en eskimå jacka sådär månaden efter Augusti. Skinnjackan fick duga helt enkelt. Väl i skolan låg mascaran runt hela ögonen, då dom runnit som niagara fallen på vägen mot skolan. Usch då. Men ändå vill jag ta vara på den ynka motion jag förmår mig nu, så bussen får vänta tills det blir minusgrader. Nog om det, kaffet är klart så nu ska jag sätta mig med grafen och hinka kaffe. Promenad ikväll tror jag, ska ringa Julia och se om hon orkar gå med, annars får jag väl se om någon hänger på;) hejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0