Måndag

och jag inser nu att jaf faktiskt inte uppdaterat mig på hela helgen! Stackars er ;) Men men, kan dra en liten kortfattad helg från fredag:
Gick hem till boysen och gjorde lite krubb, limelax närmare bestämt. Gott som fan, tycker i alla fall jag. Sen så gjorde vi inte mycke mer. På lördag drog dom hem till Eriks mamma och jag drog hem till mig. Duschade o lite så sen åkte jag ner till Strandgatan och tog en fika med Julia (som jag förövrigt inte träffat på snart ett halvår), vi drog vidare ut till överby där jag köpte dendäringa kjolen som jag kollat in. Kan slänga upp bilder senare. Jätte söt! I alla fall fin till midsommar.. MEN det är ju ett helt sekel kvar tills dess. nåväl vidare, jag gick på simonas fest till slut men så kom domdär jobbiga människorna så vi drog oss där ifrån. Jag gick typ hem sen. Till Erik alltså.
Söndag då. Två små busungare kommer in och väcker oss ett ex antal gånger. Vi leker lite i lekparken och så. Sen lekte jag frisör på kvällen och det blev väl hyfsat bra;) Efter det gick väl pojkarna och la sig och jag och Erik kollade på en film. Minns inte vad den hette med om den där hunder Marley, skit ledsam i slutet. Lipa nästan, men bara nästan. Nu kommer Erik med bilen ska kila.

 Hugs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0