15:20

Blev så sugen på att se på "Smala sussie" nu!
-Pölsa! Det sitter fyra knarkare och knarkar i din soffa!
- Fyra bara?! Fan de ska ju vara fullsatt...
Hahahaha, jag tror jag skrattar ihjäl mig! Ja ja, nog om det! Har inte blivigt så mycket skrivande de sista känns de som. Mest bara en massa bilder tror jag?! Fast de är väl bara bra. Suttit och kollar igenom halva min bilddagbok nu så då hittade man ju en massa gamla godingar och lite skämt då och då. väldigt roligt eftersom det är jag själv som skriver och så vitt jag vet har jag den bästa humorn i världen. I alla fall av dom jag känner. sköjja! Hittade lite motton, ordspråk och bilder som jag tänke dela med mig av ännu en gång!

Denna bilden är tagen någon gång förra sommaren i Juli och ordpråket kommer väl från tiden då nån gång med. Nåja, nog om det. Pics, pics, pics:

Ni kanske minns den? Det gör jag i alla fall(konstigt?). och så va de någon mening man skulle delade med sig av med ja:
Vissa låtar ger mig gåshud, andra ger mig dåliga minnen och vissa ger mig bra
minnen fast som är dåliga nu, såna som jag inte vill ha kvar men på något sätt har

Nä nu vankas det matlagning. Köttbullar, potatis, brunsås och lingonsylt! Sen blir det Överby med Caroline. Hon som kör idag;) Skönt de! Sen ska jag hem till Erik och pojkarna igen, och så hoppas jag på mys med hun'. Puss/ Erika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0