Idag, eller igår?

Vad som hände idag, fast egentlige igår... Ja ja. Idag har jag och Erik
sovit bort hela dagen ungefär. Det kändes helt okej, not. Surade hela
dagen och tyvärr gick det ut över Erik. De va fint väder, vilket innebar att
man missade sol och bad. Ångrar det nu att stackars Erik fick stå ut
med min ilska, tjejer ni vet... :P Annars har vi bara slappat hela dagen
tills de att jag körde in Erik till stan för att sedan åka vidare ut till sjölanda
och äta lite mys kvällsmat ihop med mina älskade morföräldrar. Fick
dessutom ett presentkort på Butlers av morfar. Fast det ska jag ge till Erik.
Han är nog där lite mer än mig. Men men:) Sen åkte jag förbi en sväng
hos Johan och Jules som hade lite chillmys med några kompisar.
Myspys de med fast ja va sjukt trött. Därför åkte jag hem tidigt och nu
tänkta jag avsluta mitt inlägg här för nu ska jag sova! Imorgon kommer
boysen till Erik igen! Ska bli så kul och mysigt. Vi hörs senare. Kram på er!

Det låg en lite lapp på golvet i hallen när jag kom in. Jag smälter!
Han är bäst


Kommentarer
Postat av: Marre

Naw, så sött!

2009-08-10 @ 13:48:10
URL: http://maaarree.blogg.se/
Postat av: erikaka.

Mjaaaa=) han är för söt!

2009-08-10 @ 19:08:38
URL: http://similarsis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0