Only by the night

Sitter fortfarande och lyssnar på closer med kings of leon. Grym låt dedär! Halkade in på en blogg här om dagen med en massa musik inspiration. Så fann jag denna! Gud, den är så skön. Men men, nog om det:) Skulle egentligen ha mys med Claudia ikväll men det blev ändrade planer. Slutade halv två idag så jag har haft det hyfsat tråkigt den senaste tiden sen dess. Det är grått och tråkigt, kallt och rått:/ Jag vill ha sommar och sol! Inget jävla regn o rusk. suck! Det kunde verkligen vara bättre nu. Hoppas det blir det snart. Väldigt snart! Jag bli så trött på mig själv såhär i höst övergången. Mitt temprament är inte vad de borde och absolut inte mitt humör! Jag borde vara den gladaste just nu! För jag har ju den bästa man kan ha! Erik. Min Erik. Så jag förstår mig inte på mig själv vad problemet är. Jag måste bita ihop, klura ut var de skaver och sedan ta tag i det. Jag förstår er killar. Ni måste bli så förvirrade av oss komplicerade tjejer som bara springer runt och surar hela tiden. Fast i bland(en gång i månaden) har väl de flesta tjejerna rätt att vara liiiite purkna iaf. Har lust att supa mig full på kaffe, men jag orkar inte. Inte hungrig och egentligen inte törstig heller. Men imorgon är det Lördag! Och inte vilken lödag som helst!:) Nämligen Frida(Eriks syster) och Fredriks dag, dom ska nämligen gifta sig. Det ska bli kul och mysigt. Längtar nästan lite. Ska ha på mig en blommig kjol och ett vitt linne med silverknappar på. Sen skulle man visst ha lite blommor i håret med, så de får man ju ha! Nä, om man ska krypa ner i soffan och kolla på lite... hm....? Mtv? Så får de bli. Chiao!

You're the one that makes my world go around

Kommentarer
Postat av: Marre

Hoppas du får en trevlig helg!

Bröllop lät ju inte helt fel :)

Puss

2009-08-28 @ 17:08:16
URL: http://maaarree.blogg.se/
Postat av: Marre

Är förhoppningsvis tillbaka på måndag! :)

2009-08-28 @ 19:08:11
URL: http://maaarree.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0