Onsdag

Dvs. EN vecka kvar av de sista sommarlovet i hela mitt fucking liv(!). Ska se till att njuta rejält nu det sista innan skolan drar sin rivstart, sista året... Hm, måste smaka på ordet igen. Sista året!!! Jo, de känns hyfsat bra måste jag erkänna! En gnutta nervositet och nyfikenhet i luften, men de är så de ska va. Kanske lite ångest också. Men så är det ju alltid när skolan börjar igen. Urk liksom! Gå upp klockan halv sju varje dag i ungefär 10 månader. De är inget man hurrar för! Nä, snarare tvärt om, en smärre hjärtattack! Ack, stackars mig! Nog om det. Idag blir det lite tvättning och städning. Ska försöka få tag i Amanda sen och se om Thilde kommit hem ännu:) Annars ska jag nog upp till Strömslund och hämta mina försäkringspapper angående mitt Cpfinger som tog start en dag under en gymnastik lektion förra året. Fingret ville inte läka alltså! Ska se om man får ut nåt av de, annars får man väl strunta i det. Sen har jag fått problem i mitt knä efter lipz den där torsdagskvällen i Januari, 27 januari närmare bestämt. Men de kan jag inte göra nåt åt nu. Så nog om det med! Kaffet är som sagt fortfarande slut och regnet ligger fortfarande i luften! Önskan om att få en gnuttafärg innan skolan sättter start är det ingen frågan om! Håller verkligen tummarna för att somrarna ska bli bättre och att vi får ett hejdundrandes väder dagen vi springer ut för sista gången! Nä, om man ska börja dammsuga? Så får de bli. Kissy sells out, puss erika!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0