Tisdag.

Ännu en Tisdag i mitt arma liv. Känns okej faktiskt. Ska till Eriks jobb klockan fyra sen och städa samt tvätta pärlan han införskaffade till sin tös igår! Sjukt kul! Helt chockad var jag, men han är bäst! Han är min och det är sant! Annars händer väl inte mycket idag, ska se om vi kanke kan få fixat lite i lägenheten. Få upp hyllorna i köket och få till tavlorna som vi köpte i början av sommaren. Denna sommaren har varit den bästa men ändå den värsta. Beror på hur man ser på den. Det bästa är att jag har fått tillbringa den tillsammans med min absolut bästa, Erik Lindahl. Det sämsta är såklart vädret. en riktig besvikelse! Men men, smällar man får ta. Nästa sommar bli väl kanske bättre?! Eller? Hoppas så.
 
Nu står kaffebryggaren och buttrar för fullt. Drack så mycket kaffe igår att jag fick ont i magen. Inte bra! Vet egentligen inte varför jag dricker kaffe fortfarande, för jag mår mest bara illa utav det nu för tiden. Men det är en gammal vana från tiderna när man kunde dricka en hel kanna för sig själv. Håhåjaja, de va tider de. Låter som tusen år. Men det var nog i höstas. De är snart ett år sen alltså! Shit, tänk va fort ett år går! Snart är sommaren slut och man börjar sukta efter nästa sommar, sommaren  2010 - min student! Sjukt! Sen är man liksom nyvuxen på riktigt... Jobb då? Kanske ska ta mig en titt på plats banken idag igen? Sounds good. Ska dricka mitt kaffe nu med, so long! /Puss erika

Ps. Förresten blir Amanda stora syster vilken dag som helst och jag ska käka opp ongen först! ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0