Daft.doft.soft

Längesen jag lyssnade på daft punk nu men så satte Tobias på lite daft på grafen i tisdags. Har sedan dess spelat typ maskinen och daft på repeat. Men ack, jag tröttnar aldrig! Så himla sjukt bra musik, gillar technologic och around the world bäst;) vad det gäller daft då va! varje gång dom spelas känns det som ett hallelujah moment som Kirsti från Idol brukade säga. Annars händer väl icke möe idag. Ska plugga lite(skräll?) och sedan handla med hun och efter det plugga lite till. Suck, tråkig torsdag. Har fortfarande ont i halsen osv. men min arm börjar ge med sig, som tur är. Nä, nu vill jag ha kaffe och mer pepparkakor, samt en jäkligt bra blogg att läsa! synnerligen. life is good. tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0