Julkänslor? vad är de?

Jo det kan man ju fråga sig. Amen ärligt talat!? Det känns fan som september fortfarande. Hade en liten förhoppning förra veckan när det iaf var lite frost ute, men två dagar efter så var det ju lika rått och blött ute igen. Jag vill ha jul och jag vill ha snö! I alla fall minus grader. Kan denna omtalade gud förära oss detta ting? Det vore i alla fall väldigt uppskattat från min och säkert många andras sida. Nog om detta! Det kommer säkerligen aldrig inträffa ändå! Förbered er på ett ständigt höst svea. Inga fler skiftningar, det kommer alltid förbli höst, året om!

Idag var det redovisning, provförberedning och spruta i skolan! Jag slapp(som tur var) redovisningen och ska ha den på fredag, naturen gick bra och sprutan med. Vet inte om jag vill bli sjuk eller om jag borde vara frisk? inte för att man kan bestämma men vi har ju prov imorgon;) Fast jag är rätt påläst så jag ska inte behöva oroa mig. Idag har jag extra checkat posten och jag fick tyvärr inte jobbet. Oväntat? nae. inte direkt. Men men, fortsätta- ge- bita ihop och hålla käften! Då går det nog!? eller? Well well, nu ska jag plugga lite tänkte jag för sen när e kommer så blir det mysshopping i stan. Ingen bil denna veckan så de blir en mysig promenad istället:) Jag är dock väldeligen sugen på lite The sims 3 som jag lånade av mois. Fast borde nog plugga:/ blä. spy! Jag vill(som jag nog tidigarevsagt 100 000ggr) dunka huvudet i tangentbordet, somna/decka och vakna sisådär 22-23 dec och slippa all stress, men icke! Får hålla ut. By the way! Marre, jag väntar otåligt på din krönika/inlägg om åldersskillnad!!!:) Puss/erika

Kommentarer
Postat av: Marre

Åh, jag vill inget hellre än att plublicera den! Den är ju klar men jag väntar fortfarande otåligt fårn respons av sega Jan-banan!

2009-12-07 @ 19:37:42
URL: http://maaarree.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0