Seriöst?

Jag tror min arm lossar snart! Jag menar det verkligen! Smärtan är outhärdlig! Snälla någon! Hugg av min arm med en yxa, eller typ klipp av den med en trubbig sax! Jag klarar inte smärtan! Har mått kasst hela dagen, kallsvettats och haft svåra rysningar/frossa. Huvudet känns som en hel atombomb, det bultar i hela skallen på mig! Usch! Jag ångrar mig, jag ville inte ta den! Snälla någon, pumpa ut all jävla baconvisp ut min kropp!

Jag har i alla fall försökt plugga lite nu, vilket gick okej, innan huvudvärken tog över. Jag blev så slö att jag höll på att somna så jag fick tassa hit bort till datorn för att piggna till. Måste även skriva min analys i religionen. Orkar inte det just nu känner jag. Lyckades i alla fall kirra ett VG+ i naturkunskapen idag. Alltid bra att vara sist, för då får man reda på sitt resultat med en gång;) Hade 6poäng från fullpott! Det tar sig, jag börjar bli bra på det här med pluggning!

By the way, jag var på arbetsintervju idag. Hoppas det gick vägen! Damen skulle höra av sig nu ikväll eller imorgon. Hoppas, hoppas, hoppas! Håll tummarna för mig! Uppdaterar så fort jag får svar. Hugs'n kisses/ eeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0