Varför får jag fler besökare när jag inte skriver?

God kväll på er! Idag vankades det ju middag hemma hos fam. jonsson på hjärtumsgatan. mys. Mamma gjorde grillspett och bulgursallad. inte så förtjust i bulgur, men grillspetten va goda! Kyckling med jordnöts smak- momma! Men men, nog om det. Blev tyvärr inga bilder idag, då jag städade lägenheten instead. Och imorgon firar jag och Erik 11 månader. supersupertruper mys o väldigt kul. känns som vi blev tsm igår på samma gång som det känns som vi känt varandra hela livet. Men men, nog om det. Nu väntar min åsna i sägen lite sådär halv otåligt. Imorgon ska jag och Claudia fotografera plus svenska redovisning första lektionen. Wish me good luck! Nu ropar även sängen. sleep tight. kissy


Kommentarer
Postat av: Marre

Sov sött! <3

2009-12-13 @ 22:09:27
URL: http://maaarree.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0