Brustna hjärtans höst

Sitter här i datasalen uppe på media. Har ännu en gång gjort bevisat för mig själv att jag faktiskt kan! Jag har framakallat min rulle och ska snart fortsätta med att framkalla mina fotografier. Duktigt för att vara dagens Erika(som tidigare nämnt). Sitter här lite snuvig, lite skakis, trött och uttorkad efter gårdagens alkohol intag. Lyssnar på en av mina favoriter, Lars Winnerbäck - brustna hjärtans höst. Mm-m! Kom änglar är också en favorit, i högsta grad! love, love! Min fingrar luktar framkallar vätskor, nästan lite mysigt sådär. Jo, faktiskt! När man kommer tillbaka till skolan från ett långt(?) sommarlov och ska börja framkalla bilder igen, njuter(i alla fall jag) av varje sekund inne i mörkerrummet tillsammans med framakallar odören. cosy! Men men, nog om det.

Idag, efter skolan, ska jag raka vägen hem - hälla upp ett stort glas bubblat is-vatten och slänga mig i bingen!! Juste! Måste tvätta lite och så massa annan shit. öööken! De får jag göra ikväll:P så seg. Min hals gör så ont och min högra halsmandel är svullen. Det gör lite extra ont då.. Hatar att vara sjuk, blä, blä, blä! Min näsa gör så där otroligt ont också som den gör på mig när jag är förkyld, mitt huvud bultar. aj! rädda mig! - eller döda mig.
Over

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0