IDAG

Sov även inatt som ett litet barn. Gud vad jag gillar att sova bredvid min kära:) han är så söt när han sover. Undrar hur ful jag är på en skala? Sover som ett barn men tveksamt om jag ser lika söt ut. Gillar när man vaknar av att han smeker min kind. Sitter sådär gulligt på sängkanten just påväg till jobbet. sweet. Men men, nu vill jag ha min blå jacka! Vart tog den vägen? min tvilling syster beställde den samtidigt som mig men hennes kom för typ tre veckor sen:S som sagt: vart tog min vägen? Bortsprungen på vägen kanske? Vad vet jag... Apropå internet köp(som dedär med jackan var) så vill jag också ha min bikini nu:) Min fina lilla färglada/somriga/blommiga bikini. Hoppas den är lika fin som på bild. För det var ju dessvärre inte den första jag beställde. H&M då! Som också faktistk har börjat med heminredning nu. Lite mysigt. Kunde aldrig tänka mig H&M som nåt sånt. Lite ellos över det hela. Fast de gillar vi ju. Inte ellos, men de andra ;) You name it! Kan slänga upp lite smakprov på H&Ms nya heminredningskollektion:



Dom har även badrum och annat;) men som sagt, ett smakprov.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0