sleep tight

Åh! Nu har jag ätit så mycke. En stor och mumsig kvällsmat! Rostat bröd med sådär lagom mycket och lagom smält smör på, ost och skinka till det. En skivad banan och så kanel gröt. Matvraket alltså! Jag är så mätt så jag nästan mår illa:P ont i magen iaf. Klockan är snart elva och jag som är så noga med dedär att inte äta för sent. Vad hände? Jag har lagt av med allt dedär nyttiga jag höll på med. Fast å andra sidan, en dag(egentligen en vecka) skadar väl inte, I guess.. Ingen Amanda som ringde idag och kvittrade i andra sidan luren. Snyft! Tråkigt! Saknar min Amanda så oerhört mycket nu!  Men men.. Ska messa nåt gulligt till min älskling nu, sen ska jag duna ner mig för ikväll.. Hörs imorgon peeps! Sleep tight

ps. Erika+mat=sant .ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0