Todays

Var uppe och trallade runt nio i morses. Jag la mig ju innan tolv igår för jag var så jäklans trött. Hade väl analyserat sönder mitt liv, det tar ju på krafterna;) well, idag ska jag hem till Erik och pojkarna! Vi ska laga kina mat. Stekta nudlar med quorn, honung och soja. Till det chili sås. Skit gott, går hem hos alla. I alla fall dom tidigare gångerna jag lagat det;). Sen ska vi baka! Oliver sa det igår att han ville jag skulle vara med och baka en kaka, gulligt:) Så det blir nog bra tror jag. Annars har jag väl bara strosat runt nu på morgonen/förmiddagen. Käkade frukost, skummade morgon tidningen lite snabbt. Lade mig i solariet och fixade lite saker jag ska ta med till Erik sen. Bland annat Orkidé jord till den lilla stackars Orkidíen vi köpte till hallen. Blev riktgit hemtrevligt med blommor i lägenheten! Skit snygga krukor fick vi köpt med. Mys, mys. Nä nu ska jag fortsätta pula lite med sakerna jag skulle få gjort. Ska ut och gå en sväng sen me. Men först lite kaffe! För det har jag inte lyckats få i mig ännu. Best regards, Erika.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0