Wednesday.

Hello everyone! Inatt har jag sovit som ett litet barn, mmh! Men dom nätterna när jag sover som ett litet barn har Erik legat utan täcke hela(?) natten. Stackare! Vi låg och kollade på Patrik 1,5 igår så det blev sent och stackars Erik skulle ju upp med tuppen idag. Tycker lite synd om min sötnos. Men men, så äre å va vuxen;) Idag hoppas jag på att få mera gjort än vad jag fick igår. Ska hänga upp tävtten här först som jag glömde igår. Sen ska jag ner till körskolan och göra minst två prov. För det blev ju intget med de igår. HRMF*.  Efter det ska jag bege mig till friskis och köra ett hårdpass och efter det hem och sola mig lite. Hoppas Erik kommer ikväll med. så mysigt att sova med min sötnos. well well, ha de bra så länge! slänger väl upp lite pics sen med.
Kissie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0