Dagens

Sitter här i myskläderna och lyssnar på the killers - human och käkar lite av bärpajen som jag gjorde förut. Den blev skit god! Som grädden på moset strödde jag lite mörk choklad över. Mm-m! Annars händer väl inte mkt mer idag/ikväll.. Jag börjar känna mig som en tjokis, vad hände med allt nyttigt jag gjort? Jag skyller på att jag varit sjuk, ska börja 'hård' träna nu på måndag igen och käka sådär sunt som jag gjorde i 6veckor innan jul. Jag har ju ett mål, att komma snygg, fräsh och slank till Egypten. Men jag har ju snart nått mitt mål:) Anyway, nog om det! Jag orkar verkligen inte med skolan nu Igen! blä! Plugg-plugg-plugg. Inte redo liksom. Men men, det är ju bara en termin kvar nu sen sommarlov och efter det sista året. Känns lite sjukt att säga så. 'Sista året' - tråkigt med sant(not). Ska i alla fall bli skönt att få en riktg sommar, för de kan jag inte minnas när jag hade senast, bara massa gammalt groll som kommer tillbaka. Men nu är det ju nytt år och allt! föresten, nån som har några nyårs löften?;) De har i alla fall inte jag, men nu när jag satt här och fick det på tal så har jag nog ett löfte:
- Leva dagen som den sista och sätta ner foten oavsett.
Undrar hur många som har dedär första jag nämnde som nyårslöfte?:P hehe.. Nu ska jag brygga mer kaffe och fortsätta på min tjockis diet.

Gud! Jag ser ju nästan ut som en kultur-käring med allt brunt i min gardeob:P
Men jag lovar, använder knappt hälften av alla mina kläder.. /Puss erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0