Hej 2009!

Sitter här i Amandas rum med en kopp kaffe. mysigt. men jag är ensam, Amanda är hos sin farmor och käkar middag. Så jag sitter här och väntar på henne. Vi har fått städa endel idag efter gårdagen, eftersom de flesta här i staden inte vet var ordet 'gästlista' betyder och trodde förmodligen att denna tillställelsen var någonslags dropp-in fest. Men men, jag hade i alla fall kul, lite flummigt emellanåt - men kul. Erik och hans kompisar kom rätt tidigt, dom fick hjälpa oss med ljudet. Jag brukar behärska teknik hyfsat bra annars men igår får jag nog skylla på ordspråket 'tjejer och teknik... går inte bra ihop'. I alla fall, vi körde ölspelet en liten stund, men vi tröttnade ganska tidigt på det. Billy och c:o droppade in senare, tyvärr ingen oscar. En av mina goda vänner. Nåväl, jag (trodde) jag tappade bort min fina(observera Dyra) ring igår. Paniiiik! Men så hade jag lagt den i fickan, typiskt sådär fylle skräll, huvudet i sanden. He he! Vi slutade väl hålla igång runt fyra-fem nån gång och så skulle jag bara kika in hos Amanda och upplysa henne om att jag skulle krypa ner bredvid henne inom kort men då tittade de fram en annan kille där.. Lite små pinsamt måste jag säga, så jag och Erik snodde Amandas pappas säng istället. Där slocknade vi fortare än en lampa släcks, i alla fall jag. Så vaknade jag och kände mig sådär lagom seg dagen därpå, alltså idag;) Nä, om man ska avrunda och fortsätta städa lite smått..

Förrästen! Mina 'kondom-leggins' färgade av sig nåt kopiöst så hela toaletten var svart och det går inte bort. illa! Nä, om man ska försöka få vajsing på kameran. Jag kom åt någon knapp igår så den har låst sig på nåt konstigt vänster.
PS. Lägger upp lite bilder senare. DS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0