I like the way

Två dagar kvar tills man blir 18 då! Och nu kom John och Linda hem hit, har visst med några kompisar. Ett väldans snattrande i hallen. Nåväl, jag och Karin hade det väldigt mysigt idag. Vi började med att gå till Graffiti Café där Robert serverade oss bla. en baguett med tornfisk och sallad + två pajer och var sin kladdkaka. Detta bara för 35kronor. Men tyvärr, bara kompispris;) Robert tog lunch och tog oss sälskap i ätandet. Jag och Karis mölade i oss och jag är fortfarande mätt! Men jag är sugen på kaffe! Bara för Erik dricker kaffe nu så gör jag med det. Fast å andra sidan, lite kaffe har väl aldrig dödat någon(?). Saknar min grabb lite nu, men vi ska ses imorgon så jag får hålla ut. Vi ska sitta här och mysa lite innan vi drar oss till O'learys jag, Erik, Linda, John, Sofia, Danne och Sandrej. Förhoppningsvis möter vi Karis och hennes polers där. Kommer bli så kul och jag känner mig pepp! Förresten, Karin blev riktigt snygg i håret till slut. Hon gjorde Precis Exakt samma misstag som jag. Blekning till slingor som hon hällde i hela hårbotten(utväxten). GULT blev resultatet. Ye ye, nu ska jag hinka i mig lite kaffe sen ska jag se över min ekonomi. Hej på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0