Lördag

Usch och fy så sjuk jag är!:( Jag vill ju bara njuta nu det sista av lovet, men då ska man ju givetvis gå och bli sjuk (för andra gången). URK! Amanda åker hem i övermorgon, sad but true! Kommer längta ihjäl mig efter den damen. Och nästa gång vi ses är vi 18 och då blire utgång för hela slanten!!! Längtar så mycket:) Nu är det bara två veckor och en dag kvar. tänka sig! Tiden bara rusar iväg nu. Spännande, spännande. Mina älskade morföräldrar åker till Cypern om bara nån dag och jag kunde inte hänga med ut och säga hejdå nu bara för jag ska va så jäkla sjuk. Kommer saknar mina favoriter, hoppas dom inte solar ihjäl sig;) Nog om det. Jag åt gröt med blåbär till frukost, så gott alltså. Nu ska jag sätta på en bra film och tycka lite synd om mig själv, kanske ringa till Eriken och se vad han har för sig.. So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0