Trött, trött, trött och åter trött!

Blä! Så jävla trött alltså! Usch... Fast jag har sovmorong imorgon så det funkar hyfsat bra ändå. Sitter i grafen och lyssnar på lite poker face på Rix FM och skummar idéer till min förpackning. Funderar på O'lay fast den är redan rätt stilren så det kommer väl bli en utmaning att göra den ännu bättre. Men jag gillar ju utmaningar. Förresten så är Anni i skolan idag igen, väldigt trevligt. Och jag har nog redan nu pratat hål i huvudet på henne. Stackarn, fast är man vän med mig så är man;)

Ikväll blir det träning och efter det kommer Erik hem till mig. Vi ska kolla på Lipstick jungle och PB. Ska käka oss fetta på smögåstårta och så. Blir nog nice! Nä, om man ska jobba vidare här. Smell you later! Hugs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0