faktiskt!

Sitter faktiskt och lyssnar på indianmusik. Fast jag har väl alltid gillar det lite
grann.. Dock inte lika besatt som min tvilling sandrej. Igår firade jag och
älskling ½år:) Han är verkligen min bästa! i alla kategorier. Jag fick DKNY
women, som jag så jävla länge velat ha. Jag blev helt über glad! Gud vad
jag gillar dig erik! Jag skulle aldrig göra någonting så att jag skulle förlora
min prins. Skulle nog vilja understryka världens bästa pojkvän i detta inlägget!
Jag har nog aldrig träffat en så omtänksam kille som erik tidigare, han är en
sån där overkligt bra kille som vi tjejer inte kan föreställa oss. Jag säger ofta
till mig själv: "Det är för bra för att vara sant!"
Han är för bra för att vara sann! Men det är sant, och han är min! bara min!
 
Vi två blir en. Och ingen kan ändra på det! Baby, it's you.

Kommentarer
Postat av: Claudia

tack så mycket! och grattis till ett halvår <3

2009-07-16 @ 12:27:22
URL: http://shitandstuff.blogg.se/
Postat av: erikaka

:):) absolut

2009-07-16 @ 17:33:48
URL: http://similarsis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0