Oh baby, baby it's a wild world.

Städar Eriks lägenhet och har nog lyssnat genom min spotify lista tre gånger nu. Börjar bli lite tradigt.. Idag händer väl antagligen inte mycket som vanligt(?).  Ska hem och hämta lite grejor sedan och efter det antagligen ut till överby. Erik ska ju åka hoj så jag passar på att göra annat! Ska bland annat klippa mig ikväll igen, för om man hojat med erik i 240km/h och flätan flyger yr kan jag säga att det inte finns mycket hår kvar sen! Hade en stor, notera STOR, dread i hela undehåret. Jag förlorade nog 3/10 av mitt hår igår:( Hade inpackning i typ en halvtimma men fick ändå inte ur någonting av den stora kucklan så det enda som fanns att göra var att slita ur alla tvor vilket resulterade i skallig erika. typ. Så jag måste nog klippa av en bra bete idag, USCH!!! jag får döds ångst bara kag tänker på det! mitt hår är mitt allt! Så jävla mycke tid/energi/pengar jag lagt ner på de jävla burret... Men men, bättre några decimeter kortare än en stor piastavakvast till hår. Stackars erik igår som fick handskas med en supersur erika:P Nog om detta! Nu ska jag hinka kaffe i min ensamhet och sen ska jag nog bara ligga och deppa över mitt hår.
- Oj, vad ytlig man låter:P tss....
Nä, bäst jag avslutar här. tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0