60 frågor, 60 svar

1. Hur gammal är du om fem år? 23
2. Vem var den sista du träffade? Erik
3. Hur lång är du? 169cm
4. Vilken var den senaste film du sett? Nån film Erik ville se, minns inte riktigt.
5. Vem ringde du senast? Min tvillingsyster Sandra 
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? " ajemen" till Jenny
7. Vad är dagens planer? Lysekil
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Ringa
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Gifta
10. När såg du senast din mamma? Igår
11. Vilken ögonfärg har du? Blåa
12. När vaknade du idag? 10 nån gång
13. Har du någon gång hittat en katt? Vet inte
14. Vilken är din favoritplats? Nere vid kanalen har jag mitt smultronställe=)
15. Vilken plats föredrar du minst? Kyrkogårdar
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Miami!!!
17. Vad skrämde dig som barn? Elaka tanter
18. Vem fick dig att skratta senast? Jag själv=)
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? vet inte
20. Har du stationär eller bärbar dator? Stationär
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Trosor och linne
22. Hur många kuddar har du i sängen? två
23. Hur många landskap har du bott i? 1
24. Har du någon gång spytt på fyllan? Ye
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? allt;)
26. Är du social? Tror så
27. Vilken är din favoritglass? Magnum strawberry white såklart!!
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Spara lite och leva loppan för resten
29. Tycker du om kinamat? Ajemen
30. Tycker du om kaffe? Absolut
31. Vad dricker du till frukost? Vatten eller ingenting.
32. Sover du på någon särskild sida? På Erik
33. Kan du spela poker? nix
34. Tycker du om att mysa? mm=) 
35. Är du en beroendemänniska? Jo de är jag nog
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Ja, min tvilling och mica=)
37. Vill du ha barn? Ja! Fast inte nu
38. Kan du några andra språk än svenska? engelska
39. Har du någonsin åkt ambulans? Ja
40. Föredrar du havet eller en pool? Havet
41. Vad spenderar du helst pengar på? Kläder och smink
42. Äger du dyra smycken? Lite
43. Har du någon gång testat narkotika? nej
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? En macka
45. Vem är den roligaste människan du känner? Jag själv, ne sköjja. Jenny, amanda, karin o sandra 
46. Välj ett ärr på din kropp? Mitt stora ärr på vaden, efter ett brännsår. 
47. Vad har du för ringsignal? Matisyahu - Jerusalem
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Mamma har väl de liggandes någon stans, I guess.
49. Flirtar du mycket? nope
50. Vart togs din profilbild för din blogg? I mitt rum, vid mitt fönster.
51. Kan du byta olja på bilen? Tror de.
52. Har du fått fortkörningsböter? Nej
53. Vilken var den senaste bok du läste? (Un)Arranged Marriage
54. Läser du dagstidningen? ibland
55. Prenumererar du på någon veckotidning? naj
56. Dansar du i bilen? naa..
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Rix FM
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? inköpslistan
59. När var du i kyrkan senast? När jag röstade
60. Vilka personer utmanar du? ingen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0