Fiesta!

Hej på er alla! Jag tänkte berätta lite kort om helgen och gårdagen. Kan börja med fredag: Jag åkte hem till Eriken på kvällen, vi satt och försökte fundera ut vad vi skulle sysselsätta oss med. Och efter många om och men kom vi fram till att vi skulle köpa lite godis och mysa framför en film. En skräckis! Lite sådär ångest framkallande. Nåväl, när filmen va slut satt vi väl mest och bara kollade in i väggen. Själv kände jag mig lite halvdeprimerad och hade lite ångest över hurvida filmen slutade.. Men men. Jag konstaterade det att jag inte var trött.. Två sekunder efter det kom john blund och hälsade på. Stackars Erik som fick sitta där själv i sin ensamhet. med en snarkande häffarklump bredvid. Nåväl, morgonen därpå (lördag/igår) varknade jag till sisådär runt sju snåret och kunde inte somna om, men precis när man lyckats bli trött igen och somnar till sådär lätt och jävligt skönt ska Erik upp och greja, så då väckte ju han mig. Men det gjorde inte så mycket. Jag råkade slå till han på näsan nån gång då och den krånglar ännu. Han har nog börjat blöda näsblod en fyra-fem gånger efter det att jag slog till honom. I morses började han tydligen blöda igen. Undrar vilket konstigt ställe jag kom åt när jag råkade smälla till honom. Well well.. Senare på kvällen droppade Mikael, KA och Jensa in så jag drog mig hemåt. Skulle ju ut med Caroline:) Lagom pepp, duschen och så var festen igång! Vi förfestade lite hos mig sen drog vi oss ner till City. Erik hade redan betalat för mig och Carro på Sand men hon kom inte in ändå. Lagom störande. Inte Oleary's heller. Hon tröttnade och gick hem. Själv traskade jag vidare tillbaka till Sand där Erik och c:o befann sig. Mikael bjussa och bjussa och bjussa till jag nästan inte längre kunde stå på mina arma små ben. Usch, det blev för mycket igår! Minns knappt hur vi kom hem. Bara vaknade i Eriks säng i morses och fatta inte riktigt var jag gjorde där. Men kul hade vi iaf:) Det jag minns. Sen sa jag det till mig själv i morses(som de flesta andra med sveriges baksmälla gör):
- Jag ska aldrig mer dricka igen!
Fast det stämmer ju inte. Jag känner ju mig själv för bra i nuläget. Jag har sminket kvar från igår. Usch så sunkig jag känner mig. Ska nog hoppa in i duschen nu. / Puss erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0