Jorå!

Sitter hemma hos älsklingen och fixar med krubb. Tänkte jag skulle överraska med lite mysig mat men när jag kom hit och öppnade kylskåpet möttes jag bara av en tomhet jag aldrig tidigare skådat. Skojar lite såklart, men det var inte mycket att skryta om. Våfflor var ju första tanken som kom upp, men ingen grädde och heller inga ägg. Så det blev ett big no no idag, potatis fanns inte heller och ingen matlagningsgrädde. Jag täntke göra spagetti och körtfärssås men ja, ingen grädde. Kanske funkar utan? Får väl se.. Det får bli köttfärssås. Erik köper ju med sig ägg och så sen när han kommer, för efterrätten blir iaf våfflor. Var och köpte hans present förut:) Hoppas han blir glad! Avslöjar presenten senare. Puss på min älskling idag

Kommentarer
Postat av: Sandra

ERIKA 'Big no no' använder man om man till exempel pratar om en kille ens kompis träffar som man inte gilalr för att han är exempelvis ful eller elak eller något. Han är alltså ett 'big no no'. 'Big no no' används alltså främst när man pratar om personer och framför allt när man beskriver något som går att ta på. Att du inte har någon mat är inget 'big no no'

2009-03-27 @ 10:17:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0