Just nu

sitter jag vid burken och smuttar på mitt överhettade kaffe. Jag har precis kollat runt på lite bloggar m.m. som visats i vår dator. Var inne på någon av Sandras kompisars blogg och hittade en skön gammal låt:) Henok Achido feat Sophia Somajo - Pusher. Klicka gärna vidare in på länken och lyssna en trudelutt;)

Idag händer inte så jätte mycket! Det är lördag vilket borde innebära mys, slapp och gos men jag har en hemtenta i svenskan som måste vara inne senast på tisdag. Jag och dendära deadline går inte så bra ihop, men jag jobbar på det! Så idag blir det pluggning av svenska plus kaffe. Mm-m! Kaffe alltså! Har inte druckit kaffe på år och dar känns det som. Erik är ju ingen höjdare på dedär med att brygga kaffe och att göra havregrynsgröt. Så jag har bara druckit kaffe en gång denna veckan. Men men, sak samma. Sen runt sju snåret när Karis slutat jobbet ska vi väl ut och hänga lite. Skulle egentligen köra en party-lördag ihop men eftersom hon jobbar för fulla muggar är det förståligt att gnistan för festa avtar en aning. Well well.. Ska fortsätta lyssna på skön musik nu peeps, men vi hörs senare! Ska uppdatera er om lite mode oså va.
Be great 'caus I am


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0