Onsdag.

Hade faktiskt tänkt att blogga igår men just när jag tryckte upp det nya inlägget så hängde sig Eriks dator:P Illa! Så det blev inte mycket med det. Nåväl. Jag kan slänga upp lite outfits senare när jag kommer hem. Har rätt mycket att stå i idag.

Var hemma en sväng hos Caroline igår för att se hur hon haft det i Egypten, tydligen rätt bra. Hon var faktiskt lite solbränd, den lilla albinon. ;) hehe! Hon hade shoppat en herrans massa téer. Vi smakade på ett av dom, om de var rosor? Minns inte. Jag fick iaf skynda iväg till bussen tidigt, skulle hem till Erik och laga krubb. Det blev hemmagjorda pomes och korv, inte så nyttigt men gott:) En mumsig sallad till det. Tyvärr missade jag desperate igår:( säsongsstart och allt. Dåligt av mig! Men jag kikade ett avsnitt av 'The mentalist'. Hyfsat bra. Idag har Erik pojkarna så jag passar på att göra lite saker jag måste få gjort.. Fast jag kommer nog förbi ensväng imorgon om dom inte har nåt speciellt för sig. Nog om detta. Update you later! kissy 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0