sockerchock

Helt skakis och mår illa! Antingen är det en sockerchock jag lider av, rätt och slätt, eller så har jag fått en koffeinchock. Har mölat en massa choklad och hinkat kaffe så nåt utav dom två alternativen har man ju att välja mellan. mindre bra. Rättare sagt: mindre kul! Anyway. Jag måste vattna Eriks blommor sedan! Dom kommer ju garanterat inte överleva en vecka utan mig, för han vet väl inte hur man vattnar en blomma kan jag tänka:P Jag var ju inte där på två dagar förra veckan och på dom två dagarna hade han lyckats döa dom små liven. Men jag fick som tur var liv i dom igen. Han skyllde på att det var jag som tog dö' på dom fast innerst inne vet han att de är jag som har dom gröna fingrarna ;) Nu ska jag fortsätta sitta här med min sockerchock/koffeinchock och lyssna lite på kanye. Erik är på g snart hoppas jag! MVH. Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0