STORT BILDEXTRA!

Kan dra hela Egypten för er då! Börjar med dessa bilderna:

John är på G! Vi sitter på flyget till Egypten. Vi landade runt
fyra(Egyptiskt tid). En timmas tidsskillnad, alltså Finsk tid.
Vi satte oss ner med var sin drink. Florida blev min favorit;)

Dag två:



Vi gick upp i tid för att senare dra oss ner mot stranden för att
sola och bada! Skit skönt väder, 26grader och 24i havet. Inte
sådär hysteriskt, bara helt lagom. Tre rätters morgon/middag/kväll,
kan ju tillägga att man INTE var tre kilo lättare när man kom hem;)
Men de var värt vartenda kalori:D Mm-m!

Dag tre:




Dagen började tidigt på morgonen. Vi skulle bege oss in
till 'Down Town' som dom kallar det. Bland annat besökte
vi ett parfymeri där jag införskaffade mig två nya parfymer.
Jag köpte lite grejer till Erik och pojkarna och sen besökte
vi ett shicha café där vi rökte vattenpipa. Det var mysigt.
Vi rökte shicha ungefär varje kväll, älskar vattenpipa!
Vi drack såklart dom omtalade fruktdrinkarna med;)

Dag fyra:





Dag fyra spenderade vi ute till havs i en fet jäkel till båt.
Vi solade och badade, mend framförallt utforskade vi livet
under ytan. Fruktansvärt fascinerande. Vi såg bland annat
stingrockor, stora havsborrar, sjögurkor, maneter och
givetvis ett tusentals fiskar. Efter en heldag under samt
över ytan var vi trötta och goa hela bunten så vi drog oss
ner till baren och tog oss var sin bira/drink.

Dag fem:




 
Hade inte med mig kameran så mycket men vi solade
och badade mest bara denn dagen. Sen på kvällen hade
jag sminkat mig för en gångs skull och så käkade vi middag
sen drack vi drinkar och så. Rätt hyfsat.

Dag sex:


Denna dagen spenderade vi mest bara vid poolen. Drack ett
ex antal florida(favorit drinken) och bara njöt. Vattnet var varmt och solen sken.
Bättre än såhär kunde det inte bli en vårdag i Egypten!

Dag sju:







Vi drog ner till Down Town ännu en gång och Sandra mötte
sin blivande man. Haha! Han lärde henne göra sånadära
hoppetösser på höwet. Ögongodis för en annan, men själv rynkade
jag pannan. Detta var då alltså sista kvällen och jag vill tacka Egypten för
att vara ett sådant underbart land. Jag och Sandra konstaterade det att:
-Detta var INTE sista gången vi badade i röda havet.

The End.

Kommentarer
Postat av: Ämända

Asså shit vad härligt det ser ut!

2009-03-26 @ 15:54:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0